59 990 Kč
39 990 Kč
Horské elektrokolo Apache Hupahu MX3 400 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M400, baterií o kapacitě 655 Wh, pohonem Shimano 1x9 a uzamykatelnou vidlicí. více
Užijte si cyklovýlety s elektrokolem Apache Hupahu MX3 400 na maximum. Díky komfortní geometrie hliníkového rámu s integrovanou baterií 655 Wh a úspornému středovému motoru Bafang M400 dojedete ještě dále, než jste byli zvyklí. Aby Vás ruce ani po dlouhých hodinách v sedle nebolely, je elektrokolo osazeno přední odpruženou vidlicí s možností uzamčení. Z úplného vybití do maximálního nabití baterii dobije pomocí přiložené 3 A nabíječky za necelých 7 hodin. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Efektivita a spolehlivost jsou hlavními znaky motoru Bafang M400. Svojí extrémní odolností je motor přízpůsoben každodennímu používání a díky výkonu 250 W a točivému momentu 80 Nm také disponuje dostatečnou výkonností pro zdolávání všech cílů při jízdách kopcovitou krajinou i na cestách městem. Jízdu si navíc užijete ještě více díky integrovanému torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání, jízda je tak příjemně plynulá a přirozená.
| Parametry | |
|---|---|
| Výkon | 250 W |
| Max. točivý moment | 80 Nm |
| Max. rychlost asistence | 25 km/h |
| Hmotnost | 3,9 Kg |
| Ostatní | Senzor otáček a torzní senzor, 5 stupňů přípomoci + Walk asistent |
Použití tovární baterie Bafang přespívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivěji a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
| Parametry | |
|---|---|
| Kapacita baterie | 655 Wh / 18,2 Ah |
| Napětí | 36 V |
| Hmotnost | 4,5 kg |
| Doba nabíjení | 7 h (3 A) |
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
| E-bike | |
|---|---|
| Systém | Bafang |
| Motor | Bafang M400, 80 Nm |
| Baterie | integrovaná, Bafang 655 Wh / 18,2 Ah, 4,5 kg |
| Displej | barevný, Bafang LCD C18 |
| Nabíječka | Bafang 3.0 A, 670 g |
| Rámová sada | |
| Rám | Apache Hupahu Bafang Al |
| Barva | černá |
| Velikosti | S, M, L |
| Vidlice | pružinová RST Omega LO |
| Zdvih vpředu | 100 |
| Pohon | |
| Počet převodů | 1x9 |
| Měnič převodů | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
| Řazení | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
| Kliky | Bafang 170 mm, 40 z. |
| Kazeta | Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
| Řetěz | KMC e9 |
| Brzdy | |
| Brzdové páky | hydraulické Shimano BL-MT201 |
| Brzdové třmeny | hydraulické Shimano BR-MT200 |
| Brzdové kotouče | Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
| Komponenty | |
| Řídítka | Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm |
| Představec | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
| Hlavové složení | semiintegrované tapered, 44/56 mm |
| Gripy | Herrmans LR |
| Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo |
| Sedlovka | pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm |
| Pedály | Al platformové |
| Zapletená kola | |
| Velikost kol | 29" |
| Přední náboj | Joytech QR |
| Zadní náboj | Joytech QR |
| Ráfky | Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm |
| Pláště | WTB Ranger 29 x 2,4 |

| Geometrie Apache Hupahu MX3 400 | S | M | L |
|---|---|---|---|
| A - Úhel hlavové trubky [°] | 69 | 69 | 69 |
| B - Úhel sedlové trbky [°] | 73 | 73 | 73 |
| C - Efektivní délka rámu [mm] | 595 | 615 | 635 |
| D - Výška sedlové trubky [mm] | 432 | 482 | 533 |
| E - Délka zadní stavby [mm] | 495 | 495 | 495 |
| F - Rozvor kol [mm] | 1 163 | 1 184 | 1 204 |
| G - Výška hlavové trubky [mm] | 120 | 125 | 135 |